lunes, 17 de octubre de 2011

ACTIVITAT 2

¿ Consideres que treballar l´autocontrol a l´aula es adequat i necessari? ¿Com ho faries?

   Primer de tot, dir que des del meu punt de vista l´autocontrol a l´aula si es adequat i necessari treballar-lo per tal d´aconseguir un millor desenvolupament.

 Segons l´estudi de Punset s´ha demostrat  que l´autocontrol hi influeix en el futur dels més petits de forma positiva ja que tenen més èxits en el seu treball, en la seua vida personal, etc. quan siguin adults. A més a més en funció de la seva reacció sobre els coneixement que li´ls transmetem i els experiments o jocs que farem, tindran un comportament u altre, açò mostrarà les seues futures decisions.
 Per aquesta raó sèrie ideal treballar-ho des de que son prou petits i rectificar i millorar el seu comportament negatiu.

El vídeo que hem vist afirma que a partir dels 4 anys aproximadament l´infant entén l´explicació que li fem, per tant, a partir d´eixa edat, més o menys, jo començaria a utilitzar tècniques per tal d´aconseguir l´autocontrol en l´infant.

         Per a dur-lo a terme abans que res, parlaria amb la família i comunicaria la meua intenció per a que tant l´escola com la família participi en aquest projecte per tal d´obtenir millors resultats i aconseguir el nostre fi, així es reforçaria els coneixement que anirà aprenent. A més a més l´autocontrol es un gran treball per als mes petits i hem de ser molt pacients i hem de parlar dels sentiment que tenim per tal de tractar-los, ja que els educadors/es i la família som un model a seguir.

Per exemple utilitzaria el joc per a intentar aconseguir els objectius que pretenem, però no obstant això a mesura que creix dificultaríem els coneixement o jocs per tal de que arribarà a un nou nivell d´autocontrol. Per a fer açò partim de les afirmacions de que al xiquets i xiquetes majors de 6 anys canvien la seua forma de pensar i tenen un altre concepte a l´hora de pensar en un objecte.

Com a conclusió dir que l´autocontrol sempre s´hauria de treballar a l´aula i a la llar a més de controlar i acceptar els sentiment perquè si d´allò tan important no es treballa i ho deixem de costat pot esdevenir en accions roines i greus.

4 comentarios:

  1. hola Raquel!
    buena conclusión, y me gusta lo de colaborar con las familias, no había caído en eso!
    un beso

    ResponderEliminar
  2. ¡Hola Raquel!

    Me he gustado tu entrada, creo que puedes hacerlo mucho mejor, pero aún así me encanta.

    Me ha gustado también que hayas nombrado la relación que deben tener las familias y las escuelas infantiles para que el desarrollo de los niños/as sea mejor.

    La conclusión ha sido muy buena!!

    Un besito guapa!
    =)

    ResponderEliminar
  3. Hola Raquel!!
    Al igual que mis compañeras creo que la conclusión es muy buena y sí estoy totalmente de acuerdo contigo en que debe haber una relación entre las familias y la escuela si no de ningún modo lograremos que el niño/a adquiera unos conocimientos y aprenda.
    Un besito! :)

    ResponderEliminar
  4. Hola, crec que està prou bé especialment la part 2 perquè has explicat una mica més com ho faries, has posat un conte... també es poden posar gràfics, links a vídeos... i més recursos...

    ResponderEliminar